Translate

onsdag den 21. november 2012

30 dage tilbage

30 dage tilbage, og 20 dage hvor jeg ikke havde skrevet på bloggen.
Jeg er ved at få meget urolige dage, for der er kun en måned tilbage!! Dette er ved at blive til en stresset situation frem for noget jeg glæder mig til. Der er så mange der cirkulærer i mine tanker lige nu... Hvad nu hvis det ikke bliver det som jeg har regnet med? Der er så mange "hvad-nu-hvis-tanker" der er i mit hjerne lige nu.
Refresh: Jeg mødte fyren første gang da vi var børn, og vi blev tvunget til at kysse af gruppen. Jeg vil ikke kalde det et rigtig kys, for det var bare som om at vi stødte på hinanden ved et uheld. Siden han forlod byen, havde jeg ikke haft kontakt med ham. For 3 måneder og 2 uger siden skrev jeg tilfældig til ham, selvom vi aldrig havde skrevet sammen, og det var rent tilfælde, da der stort set ikke var andre online den dag. Vi blev hurtig forelskede, faktisk, inden for de første to uger, fandt vi ud af at vi ud af at vi har lyst til at prøve at være sammen. I sidste øjeblik, lige før studiestart i Aalborg universitet, forsøgte han at flytte uddannelse til Aalborg. Men uden held. Jeg var fuldstændig knust og ikke havde mere håb for os at være sammen. Men så sagde han med et smil: "Skat, det skal nok gå det hele". Og lige siden har vi været på langdistance forhold, som er sindsyg, fordi vi har aldrig kysset eller lavet andet fysisk ting med hinanden. Nu er der så kun 30 dage til vi ses face-to-face.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar