Translate

torsdag den 22. november 2012

28 dage tilbage

28 dage tilbage og jeg har aldrig haft det bedre! <3
Mit kærlighed til ham er meget stærk! Har aldrig tænkt på at der kan være en mand som kan gør mig glad og varm om hjertet blot med sine ord, sine tanker til mig og tillid til mig. Helt ærligt... Han fik mig til at græde foran skærmen i dag - af glæde! Pga. af min ekskæreste er jeg begyndt at lukke fuldstændig af for mine lyster og og behov i offentlighed, for min eks var ikke meget for at blive set samme med mig i offentlighed. Han grinte ad mig når jeg gør noget romantisk. Det har bare lukket mine behov for romantik. Og den holdning har jeg haft i 4 år, indtil min elskede Nikki sagde at han godt ved at jeg er den romantiske type, at han ser ingen grund til at jeg skal holde mig tilbage pga. af det der er sket i mit tidligere forhold... Han kunne godt forstå at der var svært for mig at komme over den norm, men at han vil hjælpe mig med at komme mig over mine frygt osv... Han sagde det på den mest romantiske og fornuftige måde på en gang, og jeg ved bare nu, at der er ingen tvivl i vores forhold overhovedet. Der er ingen tvivl om at vores liv sammen bliver fantastisk dejligt og nærende udfordrende, for vi har rent faktisk ingen tilfælles, når det gælder vores baggrund. Der er ingenting der kan skræmme mig nu, for jeg ved at han er manden i mit liv <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar