Translate

onsdag den 31. oktober 2012

50 dage tilbage

50 dage til vi HELT klart kan ses!
Jeg er stadig sur på ham, men ikke gal. Han har lige kommenteret i facebook at han har købt billet til Sisimiut. It´s really happening! Selv om han måske kan meget bestemt engang i mellem, f.eks. "nu skal vi ikke høre fra hinanden indtil søndag", er han stadig meget fleksibel i sin tankegang. Der vil stadig gå 4 dage før vi hører noget fra hinanden. Det var helt slemt i går, og jeg følte mig virkeligt nytteløs og uduelig, men i dag har jeg også været meget produktivt, når det kommer til min skolegang. Det er så det positive ved ikke at høre fra hinanden et godt stykke tid (eller 2 dage). Der er sikkert flere fordele ved at ikke snakke sammen hele tiden, og jeg må indrømme at jeg har taget mine personlige behov frem for alle. Som man nu siger: "no pain, no gain". Jeg er begyndt at tænke på, at det måske er det bedste for alle. Ham og jeg omgås jo med mange andre personer, f.eks. med personer fra studiet, familien og vennerne. Når man bruger så meget tid på at skrive med hinanden, glemmer man og lukker sin omgivelse af stille og rolig, måske uden at lægge mærke til det. Så måske er det en god (men firkantet) ide, at man måske aftaler, hvornår man snakker sammen. Så kan man bestemme sig hvornår man vil studere, og hvornår man bruger 5 timer foran Skype.

Jeg elsker virkeligt den mand <3 Men det irriterer mig lidt at jeg virkeligt ikke vil leve uden ham. Den sødeste og sjoveste og simpelthen bare den mest karismatiske person jeg har mødt i lang tid. Han har sat sit fodspor, som om det var en arkæologisk fund lige i mit hjerte. Jeg har tvivlet nogle af de ting han gør, men jeg har aldrig tvivlet hans kærlighed til mig. Han er også typen, man bare ved man kan stole på. Selvom han sover samme med nogle veninder engang i mellem, er jeg ikke i tvivl om han venter på mig. Det slår mig lidt under benene engang i mellem, at det ikke er mig, der for lov til at sove samme med ham (og jeg ved han også vil heller sove samme med mig), men hey... Vi kan jo ikke gøre for at vi ikke kan være sammen fysisk endnu.

NIKKI! <3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar