Translate

mandag den 26. november 2012

24 dage tilbage

Nu er det ved at være tid! Som dagene går vokser kærligheden!
Hvad mon der kræves, for at beholde tillid til hinanden? De sidste pr. dage har jeg virkeligt tænkt på tillid, sådan generelt. Definition af tillid er "stærk følelse af at kunne tro på, stole på eller regne med nogen eller noget".
At tro på hinanden? Jeg tror på når han siger, at han har planer om at være samme med mig i laaaang tid. Jeg tror på når han siger at jeg er dejlig og skøn. Og jeg tror mere på når han siger "skat? Det skal nok gå det hele!" For jeg ved at jeg kan regne med ham, for når han lover noget, holder han det. Ikke noget med at snige sig ud om sine ord. Det er faktisk sket flere gange, hvor han gør noget spontant, for han havde lovet mig det... og jeg rent faktisk havde glemt at han havde lovet mig det. Jeg ved at jeg kan stole på ham, når han siger at han vil vente på mig, og at jeg er den eneste kvinde for ham. Det vigtigste er at jeg stoler på at jeg kan regne med ham i mine mere mørke dage, hvor jeg føler mig fuldstændig hjælpeløs! Han vil fortælle mig at jeg ikke behøver at undskylde mig, for det er i orden at være ked af det, og at han gerne vil hjælpe mig, hvis han kan det.
Når han er stille, og jeg er stille bliver jeg ked af det. Hvorfor? Han siger til mig, at han godt kan lide at lytte.. Hvad er der at brokke sig over? Og når jeg siger til ham, at jeg er skuffet, for han betroede til mig, at han bliver sur, når nogle rører hans mad. Hvad er det med os damer? Der findes der de mest fantastiske personer, der er villig til at gøre alt, og man gør stort set alt for dem, men bliver ked af det, fordi han er stille... Way to go!! Håber at han vil have forståelse for at jeg skal sættes på plads, når jeg bliver sur over de mindste ting! Jeg elsker min fyr og der er ingenting der vil stoppe mig for at at have ham i mit liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar