Translate

onsdag den 21. november 2012

29 dage tilbage til at jeg ser kærligheden i mit liv!
I dag er jeg ikke lige så urolig som jeg var igår. Jeg er begyndt at glæde mig helt vildt meget, frem for at være bekymret.
Det der gør ham perfekt for mig er at han opfylder mange ting, som jeg elsker ved en fyr. Kender i det der med at man siger, at man selv kan, men inderst inde ønsker at han skal vise sympati? At man siger at man godt kan klare det selv, selvom man ikke kan, og inderst inde ønsker, at han skal opdage at man ikke kan selv? Den følelser man for, når man har konstant fået at vide at man er fantastisk og smuk og dejlig? Han giver mig alt det, og overgår alle mine behov. Han burde give mine yngste bror en opskrift på hvordan man behandler damer, for min yngste bror? Han springer fra pige til pige uden at tænke på konsekvenserne. Jeg er blevet takket af flere tøser, som har været samme med ældst lillebror (samt hans kone), for at lære ham hvordan man behandler damer.... Hhhhmm... Det jeg gjorde var, at være den mest umulige pubertetspige, som enhver forældre vil finde umuligt... Min ældste lillebror lærte så at omgås med mig, og lærte så at omgås med de fleste typer piger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar