Translate

tirsdag den 30. oktober 2012

51 dage tilbage

51 dage til jeg ser min skat (og 5 dage til vi høres ved igen)!
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er så gal! Gal over at han vil holde pause (han siger jo "ikke at høre fra hinanden et stykke tid"). Jeg kan bare ikke se hvorfor jeg er så gal på ham, for jeg gik jo selv med til ideen, om det nok er en god ide at prøve ikke at høre fra hinanden. Han argumenterede jo for, at vi så skal se, om det bliver nødvendigt ikke at høre fra hinanden i længere tid. Så ser vi om vi kommer "tættere eller længere væk fra hinanden". Hvis jeg havde sagt min ærlige mening, at det ikke er nødvendigt at teste den slags, nu for jeg synes at vores forhold er fin som den er... Hvad mon han ville havde svaret? Jeg er kommet i tvivl om hans tillid til mig, for det føltes jo som om, at han blackmailer mig, ved at argumentere med "hvis der opstår problemer"... Han ved jo godt at jeg skal til Århus kommende weekend, og der er en fyr, som han ikke er så glad for der. Det er ligesom om han tester, om jeg kan drikke, uden at have hørt fra hinanden, og ikke at lave noget "problemer".
Fuck, hvor er jeg bare gal over ikke at føle at han stoler på mig. Det er bare det værste følelse, nogen kan give mig. Men hvis jeg selv skal sige det, har jeg jo ellers ingen god grund til at være gal. Men lad os nu se, hvad der vil ske de næste pr. dage, hvor vi ikke hører fra hinanden. Så planer for de næste pr. dage: få ham ud af min hoved.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar